Jestliže to s podnikáním myslíte vážně, pak se neobejdete bez originálního loga. Právě to vám v začátcích může výrazně pomoct. Pokud si totiž logo stáhnete a pouze upravíte text, vaši klienti to poznají. Zvlášť tehdy, budou-li z podnikatelských oborů. Nemyslete si však, že obyvatelé nevykonávající podnikatelskou činnost se nebudou na logo dívat. Ačkoli se to nezdá, vaši zákazníci si pamatují více než si myslíte a v případě, že vaše logo uvidí u dalších několika firem, začnou mít pochybnosti.
Jde o první navázání komunikace
Ještě před tím, než se s klientem sejdete je logo tzv. vaší vizitkou. S největší pravděpodobností jej uvidí váš klient před vámi domluvenou schůzkou. Pokud si navíc vyžádá internetové stránky, je to předem jasné. Klienta zajímá, co konkrétně děláte a jaké máte výsledky. Vzhledem k tomu, že by logo mělo být na internetových stránkách v hlavičce webu, uvidí ho během pár vteřin.
Logo vám pomáhá budovat vaši důvěryhodnost. Svým způsobem se s ním všude prezentujete, ať je to internetová prezentace, vizitky nebo propagační materiály, vždy se snažíte najít místo pro svůj brand. Brand je v tomto případě samotné logo, které byste za žádných okolností neměli podceňovat.
Cena loga nelze předem sdělit
Skutečný profesionál vám nedokáže předem stanovit, jakou cenu bude mít tvorba vašeho loga. Dost záleží na tom, co si pod pojmem loga zrovna vy představujete. Jestliže chcete být opravdu originální a jedineční, že při pohledu na vaše logo se všem ihned vybaví vaše firma, pak nepočítejte s tím, že vám bude stačit pár tisíc korun. Existují loga dokonce za částky převyšující statisíce korun, které využívají nejenom vlastní font, ale i piktogramy.
Tím vám ovšem nechceme tvrdit, že vás tvorba loga vyjde na desítky tisíc korun. Kvalitně odvedené logo dokážete u některých společnosti pořídit levněji. Opět se budeme opakovat, závisí na tom, co od tvorby očekáváte.