• Strojírenské veletrhy jsou u nás oblíbené, zamiřme však za hranice na Hannover Messe
    Podnikání

    Strojírenské veletrhy jsou u nás oblíbené, zamiřme však za hranice na Hannover Messe

    Ať už jste velkým nebo malým fanouškem strojírenství, robotiky, energetiky nebo podobných oborů, které se strojírenstvím úzce souvisí, určitě si nenecháváte ujít zajímavé veletrhy, které se v hojném množství samozřejmě konají i u nás. Zatímco u nás se prezentují například firmy, jako MSC MetPro a. s., což je prestižní dodavatel tvarových výpalků té nejvyšší kvality, v zahraničí je tomu trochu jinak. I když i na zahraničních veletrzích najdeme také české firmy prezentující se návštěvníkům, více se setkáme s lídry větších společností, jež u nás známe jen z doslechu.  Pokud plánujete zamířit na některý z konaných veletrhů, prozradíme vám, jaké veletrhy rozhodně stojí za vidění a navštívení. Konkrétně tedy zamíříme na…

  • Affiliate marketing patří do podnikání
    Podnikání

    Affiliate marketing patří do podnikání

    V rámci podnikání se setkáte s pojmy, kterým možná nebudete plně rozumět. Pokud se však chcete specializovat například na internetové obchody nebo si rozjet vlastní produkt, ať už půjde o rady nebo přímo kurzy, měli byste se s jedním pojmem, který vás zaskočí seznámit. Řeč je o affiliate marketingu. Nevíte, o co jde? Následujte nás, určitě se brzy dostanete do tohoto světa. Co je to affiliate? Nebaví vás už platit za reklamy příliš vysoké částky? Ve finále zjistíte, že vám nepřinesla daná reklama žádný zisk? Pokud se specializujete na více druhů reklam, pak možná víte, že u některých reklam platíte fixní částku, která je například stanovená na měsíc. U druhých se máte možnost…

  • Originální logo je v podnikání důležité
    Podnikání

    Originální logo je v podnikání důležité

    Jestliže to s podnikáním myslíte vážně, pak se neobejdete bez originálního loga. Právě to vám v začátcích může výrazně pomoct. Pokud si totiž logo stáhnete a pouze upravíte text, vaši klienti to poznají. Zvlášť tehdy, budou-li z podnikatelských oborů. Nemyslete si však, že obyvatelé nevykonávající podnikatelskou činnost se nebudou na logo dívat. Ačkoli se to nezdá, vaši zákazníci si pamatují více než si myslíte a v případě, že vaše logo uvidí u dalších několika firem, začnou mít pochybnosti. Jde o první navázání komunikace Ještě před tím, než se s klientem sejdete je logo tzv. vaší vizitkou. S největší pravděpodobností jej uvidí váš klient před vámi domluvenou schůzkou. Pokud si navíc vyžádá internetové stránky, je to předem…

  • Jak se v podnikání posunout dopředu díky základním radám
    Podnikání

    Jak se v podnikání posunout dopředu díky základním radám?

    Podnikání je náročný proces, který vyžaduje váš čas a finanční prostředky, jinak se nemáte téměř žádnou šanci posunout dopředu. Pokud teprve začínáte, měli byste se zaměřit na jisté tipy, jak se v podnikání posunout dále. Nemyslete si však, že uspějete jen pomocí základních tipů. Ty vám sice mohou v podnikání pomoct, ale úspěšného člověka to z vás rozhodně neudělá. Zjišťování produktu nebo služby Jako první je nutné si zjistit informace o vámi nabízeném produktu nebo službě. Jakou máte konkurenci, kdo je vlastně vaše konkurence a jak se jim v daném oboru daří? Pokud se do oboru pustíte bez základních informací, úspěch se nejspíš nedostaví. Zvlášť v momentě, kdy se jedná o produkt nebo službu, kterou…

  • SEO vám v podnikání může přinést zakázky
    Podnikání

    SEO vám v podnikání může přinést zakázky

    Pokud se pouštíte do podnikání, pak vám pojem SEO zřejmě nic neříká. Leda, že byste se s ním už v minulosti setkali. Jde o optimalizaci internetových stránek pro vyhledávače, které následně zajistí lepší pozici na vámi vybraná klíčová slova. Nesmíte ovšem zapomínat na fakt, že metody v SEO se neustále mění, takže co platilo v předchozím roce, už může být zcela jinak. SEO je daleko komplikovanější, ale dá se pochopit Naučit se můžete prakticky cokoliv. To stejné platí také o optimalizaci internetových stránek pro vyhledavače. Je pochopitelné, že si na začátku svého podnikání nebudete moct dovolit platit reklamní agentury, protože jejich cena je příliš vysoká a váš rozpočet naopak nízký. V začátcích si bohatě vystačíte…

  • Doménové jméno je pro podnikání velmi podstatné
    Podnikání

    Doménové jméno je pro rozjezd podnikání velmi podstatné!

    Jestliže se pouštíte do podnikání, s největší pravděpodobností se neobejdete bez internetových stránek. Zvlášť tehdy, jedná-li se o internetové podnikání. V takovém to případě jsou internetové stránky přímo nutností. Pro zvýšení důvěryhodnosti je potřeba si zaregistrovat doménu nejlépe s koncovkou CZ, která vzbudí o to větší zájem u zákazníků. Víte ovšem, jak vybrat správné doménové jméno? Pokud ne, není nic jednoduššího než s námi pokračovat v následujících odstavcích. Výběr doménového jména je obtížné! Doménové jméno znamená pro laiky internetová adresa, kterou vaši zákazníci budou zadávat. Určitě s námi budete souhlasit, že by měl být název výstižný, a to tak, aby si jej byli schopni zapamatovat všichni. Nepoužívejte v žádném případě příliš dlouhé názvy, protože tady platí jednoduché…

  • Pět zásad úspěšných lidí. Dodržujte je taky
    Podnikání

    Pět zásad úspěšných lidí. Dodržujte je taky

    Myšlení je obrovsky mocná záležitost. Určitě jste už slyšeli o tom, že váš život je takový, jaké jsou vaše myšlenky. Myslete pozitivně a dít se budou jen pozitivní věci. Myslete negativně a to, co přijde, bude jen vaše vina. Kontrolovat si své myšlení je však velice těžké. Je třeba se naučit své myšlení řídit a korigovat, je třeba se naučit zásadám, které se v minulosti naučili i dnes velice úspěšní lidé. V případě, že budete níže uvedené zásady dodržovat, určitě taky bude váš život najednou pozitivní, úspěšný.   Každý úspěšný člověk o sobě přemýšlí zcela jinak než běžný smrtelník. Ať už je to úspěšný podnikatel nebo jen člověk, který úspěch vidí…

  • Čtyři chyby, kterých se dopouští podnikatelé a díky kterým krachují firmy
    Podnikání

    Čtyři chyby, kterých se dopouští podnikatelé a díky kterým krachují firmy

    Věděli jste, že podle statistik nepřežije první rok podnikání až pětina firem? Dalších třicet procent podniků skončí po druhém roce, po pěti letech podnikání zaniká až polovina společností a jedenácté narozeniny podniku neoslaví sedm z deseti firem. Jsou to šílené výsledky nedávných statistik, které však jen utvrzují fakt, že svět podnikání není pro kohokoli a že to není procházka růžovým sadem. V současné době drtivá většina lidí jde do podnikání s touhou po zisku, po finanční svobodě, jenže to jsou důvody, které budou zároveň smrtícími. Do podnikání se nevyplatí pouštět se z důvodu možných vysokých zisků. To, že se podnikatelé pouští do byznysu kvůli zisku, není jediný důvod, proč jejich…

  • DRFG staví halu výrobci katalyzátorů
    Podnikání

    DRFG staví halu výrobci katalyzátorů

    Japonský výrobce katalyzátorů otevře v Týništi nad Orlicí svůj první výrobní závod v Evropě. Halu na míru mu postaví brněnská investiční skupina DRFG Davida Rusňáka. Areál o celkové ploše 22 tisíc m² si Cataler převezme v lednu 2020. Halu postaví realitní divize DRFG, která je jednou z klíčových oblastí, jíž se skupina bez diskuzí věnuje. Dalším významným pilířem skupiny jsou telekomunikace a finance. Finanční distribuce DRFG nabízí investorům dluhopisy, ale také možnost investovat do podílových fondů pod značkou CZECH FUND. Nemovitostní divize skupiny Davida Rusňáka se sice specializuje především na investice do existujících – především komerčních nemovitostí – ale díky silnému zázemí nově realizuje také developerské aktivity. Hala se začala budovat…

  • Ocel
    Podnikání

    Ocel jako nejvyužívanější hutní materiál. Co je dobré o ní vědět?

    S hutním materiálem se setkáte v mnoha spojitostech. Nejčastěji se hutní materiál jako takový spojuje s oborem strojírenství, kde je tento materiál doslova nepostradatelný. Samozřejmě strojírenství není jediné odvětví, v němž je hutní materiál využívaný. Také se s ním pracuje ve stavebnictví, kde je konkrétně ocel používaná často jako konstrukce mnoha budov. Taktéž se s hutními materiály pracuje i v kovovýrobě. Zaměřme se ale nyní na strojírenství, kde je hutní materiály opravdu nepostradatelný. Konkrétně je nepostradatelná ocel. Hutní materiály – to je obrovská skupina materiálů, do níž se řadí právě zmiňovaná ocel. Ta je opravdu nejpoužívanější a nejvyužívanější, například ve firmě MSC MetPro, a. s. je ocel velmi ceněná. Prochází…